برترین سایت کسب درآمد از اینترنت

شغل دوم ,کار یابی,درامد,کار در منزل

برترین سایت کسب درآمد از اینترنت

شغل دوم ,کار یابی,درامد,کار در منزل

ثبت نام در توباکس ( TEOBUX )

برای ثبت نام برروی لینک زیر کلیک کنید

ثبت نام در توباکس ( TEOBUX )

پس از ورود به سایت به قسمت ثبت نام مراجعه کرده و به آسانی ثبت نام کنید

اگر در مراحل ثبت نام به مشکلی برخورد کردید با پرسیدن سوالاتتان  در بخش نظرات همین وبلاگ در کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ خود را بگیرید

چند نکته در مورد ثبت نام :

به هیچ وجه دوبار در سایت عضو نشوید حتی با استفاده از نرم افزار های تغییر آی پی چون با توجه به امنیت سایت در مدت کوتاهی شناسایی شده و همه ی حساب های شما مسدود میشود

به هیچ وجه از اماکن عمومی مثل کافی نت ها یا سایت دانشگاه وارد حساب خود نشده و حساب جدیدی ایجاد نکنید (چون به احتمال بسیار زیاد قبل از شما کسی از اونجا وارد حسابش شده و در صورت ورود حساب شما مسدود می شود)

نکته دیگر اینکه چون این بانک واریز وجه را به حساب شما در یکی از بانک های داخلی مثل بانک ملی یا ملت و... واریز می کند اطلاعات ثبت نام را همان اطلاعات شناسنامه ای خود وارد کنید

و در آخر باید ضمن تشکر از کسی که این سایت را به من معرفی کرد بگم تنها کاری که من به عنوان قدر دانی میتونستم انجام بدم این بود که با لینک او در سایت ثبت نام کنم حال از شما به عنوان یک دوست تقاضا دارم فقط از طریق لینک زیر در سایت عضو شوید با سپاس

لینک ثبت نام در توباکس



نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام مشکل دارم برای ثبت نام فقط مرحله اول رد میشه بعد نمیدونم چکار کنم

چند میلیلردو برداشت فرار کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد